Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră

Preturile produselor de pe site-ul magazin.gip.ro nu includ costurile de livrare.

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile catre Cumparator, la termenele specificate in factura proforma, dupa validarea comenzii de catre un reprezentant GIP, in sistem de curierat door-to-door numai pe teritoriul Romaniei sau cu ridicare directa de catre client de la punctul de lucru GIP situat in strada Plaiului nr. 6, loc. Carcea, jud. Dolj, conform optiunii Clientului.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul livrarii poate varia în funcție de demensiunile si greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă.

Toate costurile de livrare vor fi suportate de catre client.

Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele din comandă printr-o ambalare corespunzatoare. GIP va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin curier rapid.

Probleme la livrare

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete, se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Toate constatarile referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face in prezenta agentului de curierat, prin intocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Reprezentantii companiilor pot ridica marfa de la sediul GIP numai in baza imputernicirii si stampilei societatii.
Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.